subota, 5. lipnja 2021.

Usamljena, daleko od domovine, trebam ok dečka, bez poroka za iskrenu vezu i možda brak.

  


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Usamljena, daleko od domovine, trebam ok dečka, bez poroka za iskrenu vezu i možda brak.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 8:

  1. HAJDE JAVI SE AKO TI JE STALO 0038763891992 VOLIM TE BUDALO

    OdgovoriIzbriši
  2. Javi se ako si ozbiljna, da se bolje upoznamo preko vibera, posalji mi tvoj broj da razmenimo sva iskustva kroz koja smo prosli u zivotu i mozda ako se slazemo stvori prava ljubav izmedju nas

    OdgovoriIzbriši
  3. Mozes mi poslati broj na meil adresu pajko979@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Zasto se ne javis, da nisi upoznala vec nekoga, ako nisi javi mi se na fb Srdjan Pajevic ili preko vibera kao i telefona na br 0645060440, zaista zelim da upoznam srodnu dusu

    OdgovoriIzbriši
  5. Cao ako zelis dase upoznamo javise +436506349399

    OdgovoriIzbriši
  6. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši