nedjelja, 13. lipnja 2021.

Razvedena dugo sama, trebam ok normalnog. iskrenog muškarca za miran život i ok brak.



 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Razvedena dugo sama, trebam ok normalnog. iskrenog muškarca za miran život i ok brak.
Imam sve možemo i kod mene.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 35:

  1. +381611645787 vibera
    Ja sam nesretno razveden
    Treba mi osoba da budem voljen i da me podržava, jer mi fali nežnost
    Radan sam imam poso svoj dom svoj lokal, ali nemam podršku od lepše polovine, žrtvujem uvek sebe zbog porodice

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi jedini.i ja sam zrtvovao zivot za porodicu.i zabili mi noz u ledja

      Izbriši
  2. Razveden, situiran, ekonomista zivim dugo u becu trazim normalnu damu za sve
    Viber +43 676 782 1007
    Mihajlo

    OdgovoriIzbriši
  3. Javise ako zelis da pokusamo svidjasmise tel 065704940

    OdgovoriIzbriši
  4. Javise ako zelis da pokusamo svidjasmise tel 065704940

    OdgovoriIzbriši
  5. Bas si zgodna!Samoatalni obrtnik trenutno kod Köln.
    Java se na WhatsApp 004917662940592

    OdgovoriIzbriši
  6. Cao ako zelis dase upoznamo javise +436506349399

    OdgovoriIzbriši
  7. Rastavljen živim sa čerkom i tražim nešto ozbiljno

    OdgovoriIzbriši
  8. Javise za ozbiljnu vezu imogucnost i brak 061767669

    OdgovoriIzbriši
  9. Bilo bi mi drago da mi se javite,usamljeni penzioner,bez djece.Moj broj mobitela 385911850416.Lijep pozdrav Tomislav iz Varaždina

    OdgovoriIzbriši
  10. Igor Makedonija i ja sum sam baram za brak

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja sam Nemanja iz Beograda trazim ozbiljnu devojku koja je spremna da za brak sticanje porodice javi se

    OdgovoriIzbriši
  12. +49 176 27336815 zainteresiran sam za brak. Javi se.

    OdgovoriIzbriši
  13. ĆAO LUTKO POZOVIME AKO HOĆEŠ DASE ZBLIŽIMO +381621801118 MIODRAG

    OdgovoriIzbriši
  14. Jasam razvedan imam 4 decu vredan domakin situiran imam posla sakamo da nazim nekoij cura sto keme voli ija neja keja volim sakam da me postuje

    OdgovoriIzbriši
  15. Ako želiš.ugodan.život.javise na br 061083366

    OdgovoriIzbriši
  16. Javi se zivim u ISA. Situiran. Materijalno obezbefjen. Rastavan. Zivim Trenutno Sam. Viber. 5155541082

    OdgovoriIzbriši
  17. Pozovi tu sam da te usrećio +46769331288 VAJBER i tel

    OdgovoriIzbriši
  18. decko u ranim 30tim rado bi zelio da se cujes tobom, like ako si zainteresovana i broj pasljem :) predivna zeno

    OdgovoriIzbriši
  19. Ako zelis da se javis i ja sam sam mozda bi bilo nesto kad bih se malo bolje upoznali.Sve zavisi od nas.

    OdgovoriIzbriši
  20. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  21. Cao. Ja sam Ivan nisam se zenio a s tobom bih voleo pokusati nesto vise od prijateljstva I dopisivanja ako si zainteresovana pozovi na 067-7079422

    OdgovoriIzbriši
  22. Ako zelis javi se.radim u inostranstvu.treba mi ozbiljna zena podrska.i zivotni saputnik.

    OdgovoriIzbriši
  23. Iskren, ozbiljan, miran i vjeran. Sreća i ljubav se zovu imenom mijim❤

    OdgovoriIzbriši