utorak, 29. lipnja 2021.

Ponekad se pitam do kad sama, trebam ok, poštenog, vrednog, iskrenog muškarca koji me može voleti za ozbiljnu vezu.



 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Ponekad se pitam do kad sama, trebam ok, poštenog, vrednog, iskrenog muškarca koji me može voleti za ozbiljnu vezu.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 12:

  1. I ja sam u Švajcarskoj sam. Tražim osobu za ostatak života.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti si tu radi publiciteta, ti sama nisi ti sama ni u toaleti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nemam ništa živim u Mostaru čitav život, to je moja priča 😉

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim da bi imali o cemu pricati
    +381642176102 javi se

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti si prekrasna djevojka. Sviđa mi se. Ja 183 cm, 92 kg. Mišićav, sportaš do ramena, simpatičan, smiješan
    , živahna .Nemam još djece Moj hobi putovanja, priroda, sport i još mnogo toga. Dobro govorim mnoge jezike dobro hrvatski. Živim , Radim Imam malu u Njemačkoj i Švicarskoj .Trenuto sam na odmoru na Makarskoj rivijeri Ako želite dat cemo vam sastanak i vidjeti .Spero che un giorno quell vero ľ amore ľ arrivera.. I ..whatsapp, viber +421948160184

    OdgovoriIzbriši
  6. Rastavljen sam imam čerku koja je samnom tražim nešto ozbiljno 0958132087

    OdgovoriIzbriši
  7. Čao šećeru.
    Zaista si prekrasna i blago onom za koga se odlučiš. Ako želiš da to budem ja bio bi mi veoma drago. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  8. Pozdrav ako zelis javi se na br 061748209 pa da ne budemo sami

    OdgovoriIzbriši
  9. Ti sama,jes sigurna da si ti ova sa slike😜ti si bre sawršenstvo

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepa damo, ako te interesuje jedan veran i posten zivot ja vi se. Whatsap ili Viber +46736591564

    OdgovoriIzbriši