nedjelja, 13. lipnja 2021.

Medicinska sestra, trenutno u domovini. Dugo sama ako si i ti tužan i sam, potraži me, da život učinimo sretnijim, lepšim i interesantnijim.



 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Dugo sama ako si i ti tužan i sam, potraži me, da život učinimo sretnijim, lepšim i interesantnijim.



MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 20:

  1. Vidim super si zena tko te nebi zelio imati do kraja.-poz.

    OdgovoriIzbriši
  2. +381611645787 vibera
    Ja sam nesretno razveden
    Treba mi osoba da budem voljen i da me podržava, jer mi fali nežnost
    Radan sam imam poso svoj dom svoj lokal, ali nemam podršku od lepše polovine, žrtvujem uvek sebe zbog porodice

    OdgovoriIzbriši
  3. Javi mi se ko.zna što ispadne

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivno izgledate... Ako ste raspoloženi voleo bih da budemo u kontaktu kako bi se bolje upoznali... Želim Vam svaku sreću u životu...

    OdgovoriIzbriši
  5. Moj si rodjeni broj,ako ne paradiras radi reklame.razmisli malo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ako ste za upoznavaje ,meni.je potrebna zena za brak,zivim u Swedskoj,nemam djecu,imam 45 god

    OdgovoriIzbriši
  7. Ozbiljan i posten muskarac. Zelim da pronadjem srodnu dusu

    OdgovoriIzbriši
  8. sestro ako lecis bolest yaljubljenosti dodji i iyleci me, jer kad te ugledah ja se yaljubih...oprosti mi lepa yeno na ovoj pohvali imam 56g i moje vreme prolayi a tvoje tek dolayi. sve pohvale odavno nisam video takvu lepoticu.budi mudra i pametna i nadji dobrog domacina i bices srecna celoga yivota. veliki poydrav iy Smedereva...

    OdgovoriIzbriši
  9. Javi se ako si ozbiljna, da se bolje upoznamo preko vibera, posalji mi tvoj broj da razmenimo sva iskustva kroz koja smo prosli u zivotu i mozda ako se slazemo stvori prava ljubav izmedju nas

    OdgovoriIzbriši
  10. Mozes mi poslati broj na meil adresu pajko979@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Zasto se ne javis, da nisi upoznala vec nekoga, ako nisi javi mi se na fb Srdjan Pajevic ili preko vibera kao i telefona na br 0645060440, zaista zelim da upoznam srodnu dusu

    OdgovoriIzbriši
  12. Cao ako zelis dase upoznamo javise +436506349399

    OdgovoriIzbriši
  13. Deki izgledas fenomenalno
    Ako si stvarno med sestra
    Zeleo bih dase upoznamo?

    OdgovoriIzbriši
  14. Lepotice javi se nacemo zajednicki put 0038166312103.poz

    OdgovoriIzbriši
  15. Pozdrav lijepa i zgodna javi se na br 061 748 209

    OdgovoriIzbriši
  16. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši