subota, 29. svibnja 2021.

Nela, usamljena, ako si i ti sam, javi se da pokušamo skupa. Ponekad se pitam ima li sreće za mene, zašto sam ja baš tužna i usamljena.

 



 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Nela, usamljena, ako si i ti sam, javi se da pokušamo skupa. Ponekad se pitam ima li sreće za mene, zašto sam ja baš tužna i usamljena. Nisam pokvarena ni razlog razvoda


MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.



DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE


Broj komentara: 7:

  1. Ako želiš život boljim pozovi me 0638175634

    OdgovoriIzbriši
  2. Cao ako zelis dase upoznamo javise +436506349399

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne moraš biti sama udovac zaposlen sa odraslom samostalnom djecom živim u Istri na selu imam skoro sve nedostaje mi žensko društvo netko sa kim mogu razgovarati oslonit pružiti ruku zbog opake bolesti koja je trajala dosta godina ostao bez žene iskustvo koje ne bih nikome poželio nazovi ili poruka za jedan susret ako si za 0958582038 pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  4. Ako stvarno zelis javi se 0641222268

    OdgovoriIzbriši