petak, 14. svibnja 2021.

AKO SI SAM I ŽELIŠ NORMALAN, ISKREN, POŠTEN BRAK JAVI SE. ZA DVA MESECA U DOMOVINI. NE ŽELIM DALJE KROZ ŽIVOT SAMA.

 


 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

AKO SI SAM I ŽELIŠ NORMALAN, ISKREN, POŠTEN BRAK JAVI SE. ZA DVA MESECA U DOMOVINI. NE ŽELIM DALJE KROZ ŽIVOT SAMA.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE


Broj komentara: 8:

  1. Zdravo ja sam Bojan i živim u Beogradu .
    Pa ako ste zainteresovani da se upoznamo vi mi pišite na meil bojandzunic77@gmail.com
    Nadam se vašem odgovoru u nadi da razmenimo neko lepo pismo u vezi našeg poznanstva .veliki pozdra

    OdgovoriIzbriši
  2. Tražim srodnu dušu... Ja sam 46 godina, otac četvoro dece, koja su kod mene, majka ih ostavila... imam kuću ali nemam srodnu dušu...
    Interesuje me razvedene, slobodne, majke sa decom, približnih godina, ali to nije uslov... javite se zainteresovane... neinteresuju me koje traže prvo novac pa onda tek veza....

    OdgovoriIzbriši
  3. Udovac vas želi upoznati dijevojko !
    Živim sam i tražim buduću suprugu .

    OdgovoriIzbriši
  4. Živim sam treba mi drugarica za ostatak života

    OdgovoriIzbriši
  5. Možemo što želiš. ja sam sam i imam 71 godinu. +385912401003

    OdgovoriIzbriši
  6. Zdravo, ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj Vocap i Viber
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši