četvrtak, 22. travnja 2021.

Udovica dugo sama, trebam slobodnog iskrenog muškarca za ozbiljnu vezu moguć brak.



 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Udovica dugo sama, trebam slobodnog iskrenog muškarca za ozbiljnu vezu moguć brak.

Živim na selu trebam ok dečka za ozbiljnu vezu, dalje ko zna.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 11:

  1. Cao ja sam DEJAN 40 god iz Beograda +381669286464 imam smestaj javi se seceru dodji imam smestaj jako mi se svidjas TAKO si dobra zgodna tigrica mmmmm sehy ... Mozemo da razmenimo nase sehy opustenije fotke u inboh u mesendzer na FB zovem se DEJAN Milosavljevic iz Beograda maser za dame

    OdgovoriIzbriši
  2. Javi se da ti ja uje mjenjam ma masini bice strapa

    OdgovoriIzbriši
  3. Postovana, javi se ako zelis pored sebe normalnu osobu koja zavreduje tvoju paznju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sele živim u Beogradu i nam 56god mir i stabilnost trenutno sam na rad u Linz javise akasi ozbiljno brak te 066565574546

    OdgovoriIzbriši
  5. Javi se da se upoznamo 0038166312103

    OdgovoriIzbriši
  6. javi se066227484 miodrag pozovi na viber mesindjer

    OdgovoriIzbriši
  7. Ako zels javi se u inbox na mesindzer

    OdgovoriIzbriši
  8. Zdravo, ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj Vocap i Viber
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  9. Posto Vanje javise da nebudes sama na br 00387/0603449126

    OdgovoriIzbriši
  10. Dobardan javi se gospodjo na telefon +4017641844728 ja sam taj koga vi trazite viber na broj +4973644961 zovu me Vinko

    OdgovoriIzbriši