srijeda, 7. travnja 2021.

Slobodna, usamljena, trebam mirnog, ok muškarca za ozbiljnu vezu moguć brak.



 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Slobodna, usamljena, trebam mirnog, ok muškarca za ozbiljnu vezu moguć brak.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 6:

  1. Ja sam franjo iz Belišća imam 53 godine u mirovini sam udovac broj mobitela 0957326203 želim te usrećiti nazovi me hoću sa tobom provesti život hrvatska

    OdgovoriIzbriši
  2. Caooo. Ja se zovem Darko. 76 sam godiste trenutno razveden. Zivim na selu javi se zelim brak. 0644574950. SRBIJA

    OdgovoriIzbriši
  3. Za ozbiljnu vezu i brak slobodan iskren javi se

    OdgovoriIzbriši