petak, 12. veljače 2021.

Trenunto u domovini, pod šifrom 9999913, trebam normalnog muškarca koji misli na život u dvoje i želi sreću pored mene.

 


ŠIFRA: SAMA 9999913

OTVOREN OGLAS: 

SAMA AKO SI I TI SAM POTRAŽI ME


MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU. 9999913

Trenunto u domovini, pod šifrom 9999913, trebam normalnog muškarca koji misli na život u dvoje i želi sreću pored mene.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,

21 komentar:

  1. Ja sam franjo iz Belišća imam 53 godine u mirovini sam udovac broj mobitela 0957326203 želim te usrećiti nazovi me hoću sa tobom provesti život

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav moje ime je Anton imam 30 godina živim i radim u Njemačkoj javi se na Viber ili WhatsApp 00 49 163 0125902

    OdgovoriIzbriši
  3. pozdrav moje ime je enes jako mi se sviđa ta dama

    OdgovoriIzbriši
  4. Dalibor 061 144 63 71 vacap pa javi se da pocaskamo makar bice mi drago pozdrav d

    OdgovoriIzbriši
  5. Iz Beogrda 63 god. slobodan, obrazovan, ozbiljan. Želim ozbiljnu vezu, moguć brak. Tel:+381621620677, mail: drdjikic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Razveden ber obaveza Situiran ozbiljan koji zna sta hoce

    OdgovoriIzbriši
  7. Zdravo, ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj Vocap i Viber
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  8. pogledaj moj fb gojko čuljak požega

    OdgovoriIzbriši
  9. Sidra sama 9999913 jaoj za druženje iza face ova za ozbiljno

    OdgovoriIzbriši
  10. Zdravo.Zivim u drzavi Bosna i Hercegovina u gradu Visoko. Po zanimanju sam profesor geografije. Imam 45 godina. Zelio bih da te pitam da li pristajes da se upoznano. Mnogo mi se sviđas i jako sam zaintetesivan za tebe. Ja sam razveden. Zelio bih pronaci iskrenu djevojku koja zeli brak i porodican zivit. Ako pristajes da se upoznamo, da budemo u vezi i da se dogovorimo oko sklapanja braka u skorije vrijeme, onda mi se javi da se digovorimo o svemu detaljno. Moj WhatsApp broj: 00387603414732

    OdgovoriIzbriši
  11. Zdravo. Ja se zovem Muamer. Imam 45 godina. Po zanimanju sam profesor geografije. Razveden sam. Zivim u Bosni i Hercegovini. Mnogo mi se sviđas. Zelio bih da te pitam da li pristajes da se upoznamo i da budemo u ozbiljnoj vezi. Zelio bih s tobom da ostvarimo ozbiljnu vezu i brak sto prije. Ako pristajete na moju ponudu za vezu i brak onda me kontaktirajte na whatsApp broj: 00387603414732

    OdgovoriIzbriši
  12. Ljepotice ja želim sve isto kao i ti javi mi se na 00387 63 866 353

    OdgovoriIzbriši