nedjelja, 14. veljače 2021.

Razvedena, dugo sama, treba mi topao krevet i tvoja nježnost, pojavi se. Želim da se nikad više ne budim sama to me smara.

 


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA119999555338

OTVOREN OGLAS: 

SAMA AKO SI I TI SAM POTRAŽI ME

Razvedena, dugo sama, treba mi topao krevet i tvoja nježnost, pojavi se. Želim da se nikad više ne budim sama to me smara.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,

Broj komentara: 16:

  1. Javi se voleo bi da se upoznamo 0644887352

    OdgovoriIzbriši
  2. Javi se da skupa uzivamo u carima preostaloga zivota.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dalibor 061 144 63 71 vacap pa javi se da pocaskamo makar bice mi drago pozdrav d

    OdgovoriIzbriši
  4. mnogo mi se sviđaš sam sam dođi da živimo zajedno

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdravljena lepa dama,ako si jos sama javi se da krenemo novim stazama tel.ali viber +38640546332 Slavko.

    OdgovoriIzbriši
  6. želeo bih da nastavimo dopisivanje ako i ti želiš isto molio bih neki kontatkt nadam daljem dopisivanju .

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdrav za lepu damu,ako ste još sama javite se na moj mail. slavko.maloca@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Javi se da se.upoznamo 06z312103

    OdgovoriIzbriši