nedjelja, 17. siječnja 2021.

Sama, rastavljena, pozitivna, imam sina od 7 godina, trebam ok muškarca ko će prihvatiti mog sina i voljeti nas i poštovati.


 

ŠIFRA: SAMA-TUŽNA179991K9

OTVOREN OGLAS:


Sama, rastavljena, pozitivna, imam sina od 7 godina, trebam ok muškarca ko će prihvatiti  mog sina i voljeti nas i poštovati.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,

 NADAM SE PREPOZNAT ĆU, DA SI PRAVI ZA MENE!

Broj komentara: 13:

  1. Rastavljen imam ćer od 7 god.
    Javi se 🤗

    OdgovoriIzbriši
  2. Bok zovem se Ivan dolazim iz HR molim te jel bi mi se htjela javiti

    OdgovoriIzbriši
  3. Neznam kad je
    Napisan taj oglas al sej avi ako je još aktualan 00385 980983305🇭🇷♥️

    OdgovoriIzbriši
  4. Moram odmah reci da je vasa lepota bezgranicna. Ja sam slobodan covek i cekam da nadem onu pravu ljubav mi a mozda ste to vi. Slobodno se javite meni da istrazimo nase sudbine i mogucnosti ka jednoj pravoj ljubavi. Molimvas javite se na moj Telefon ili Whatsapp +46736591564

    Pnogo nadajucih pozdrava Ivan Drinic

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav rastavljen sam živim tražim ok damu za zivot

    OdgovoriIzbriši
  6. Ljudi moji ova traži muža od 2021.Sad mladić ima već 10 godina.Gospođo lijepi ste,ali ažurirajte podatke pa se javite ako vam bude po volji.Nadam se da hoćete

    OdgovoriIzbriši