subota, 23. siječnja 2021.

Krajem mjeseca u domovini, trebam pažljivog, normalnog, iskrenog, usamljenog muškarca za zajednički život.

 



ŠIFRA: SAMA-78878877

OTVOREN OGLAS: 


krajem mjeseca u domovini, trebam pažljivog, normalnog, iskrenog, usamljenog muškarca za zajednički život.


MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,


Broj komentara: 28:

  1. Možemo se upoznati i ja sam sam hocu sa vama da se ženim ozbiljan telefon +420 735 076 466 Branko

    OdgovoriIzbriši
  2. Imali neko da je ostvario kontakt sa osobom ovdje bilo koja da je odgovorila nekome jer mi nekako ovo izgleda kao previse cudno a djevojke sve kao iz bajke

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja 00491629816010 35 g razveden zivim u Njemackoj Tübingen

    OdgovoriIzbriši
  4. Spreman za sve varijante ako si i ti javi se na Nula šest devet pet sedam pet jedan četri jedan devet

    OdgovoriIzbriši
  5. Spreman za sve varijante ako si i ti javi se na 0695751419 SRBIJA ZRENJANIN

    OdgovoriIzbriši
  6. Spreman za sve varijante ako si i ti javi se na Nula šest devet pet sedam pet jedan četri jedan devet

    OdgovoriIzbriši
  7. Hi I like you very much hope you be my future dream angle wife forever together I'm looking for family positive women wife to Merry have children together start happy good family together Hope meeting you very soon in USA New York I like to known you better get closer to each other Write nice letter to me tell me more about you what you like in your life and future Tell me everything you like

    OdgovoriIzbriši
  8. Zasto ljudi nasjedaju na ovo.Ovo vam je cista prevara.Kao i na ostalim stranicama i portalima za tzv upoznavanje.plaćaš i poruke.razgovore a nikako da dobiješ broj od osobe s kojom kao razgovarala .Zapamtute.čista navlakuša i laž

    OdgovoriIzbriši
  9. Zivim i Radim vec dugo u BECU,RAZVEDEN,BEZ OBAVEZA
    AKO SI ZA OZBILJNU VEZU ILI BRAK JAVI SE 004368181819313 POZ.MISEL

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja sam franjo iz Belišća imam 53 godine u mirovini sam udovac broj mobitela 0957326203 želim te usrećiti nazovi me hoću sa tobom provesti život

    OdgovoriIzbriši
  11. Mario cota imam 46 godina razveden pred mirovinom vojnom imam sina 16 godina ozbiljan sam nisam neki muljator zivot u dvoje je sigurno ljepsi

    OdgovoriIzbriši
  12. Mario cota imam 46 godina razveden pred mirovinom vojnom imam sina 16 godina ozbiljan sam nisam neki muljator zivot u dvoje je sigurno ljepsi

    OdgovoriIzbriši
  13. Pozdrav mlada damo javi se na Wattsap Mladen Martinović 00385917625979

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja obožavam plave i napredne devojke, uz to sam normalan i jako pažljiv

    OdgovoriIzbriši
  15. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj telefona +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  16. Zdravo ljepotice.. piši mi na mikangrubovic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Ako je prava slika ti si savrsena.Javi se ako zelis 066895174

    OdgovoriIzbriši
  18. Ako si ozbilja i trazis sve
    Kontaktiraj me na moj FB ptofil
    Brenon berber

    OdgovoriIzbriši
  19. Zdravo,...i si taa...pisi,..Bawarius.uk1@gmail.com

    OdgovoriIzbriši