utorak, 22. rujna 2020.

Slobodna, razvedena, živim sama, trebam ozbiljnog muškarca za lijep život i brak.

 

ŠIFRA: SAMA-TUŽNA17999

OTVOREN OGLAS:



Slobodna, razvedena, živim sama, trebam ozbiljnog muškarca za lijep život i brak.
 


MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,

 NADAM SE PREPOZNAT ĆU, DA SI PRAVI ZA MENE!

Broj komentara: 19:

  1. I ja bi trebao takovu zgodnu 🍀ženu poput tebe😉zato javise u inbox čekam te usamljen 💝

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja bi trebao takovu zgodnu 🍀ženu poput tebe😉zato javise u inbox čekam te usamljen 💝

    OdgovoriIzbriši
  3. Čao i lijep pozdrav vam želim. Vidim jako lijepu ženu i odluči
    se javit. Ako vam se svidim očekujem vaš odgovor.Čao.

    OdgovoriIzbriši
  4. Izvoli u Srpsku Atinu. Voleo BiH da se upoznamo.

    OdgovoriIzbriši
  5. sekretarice.....u kom si uredu--ofisu

    OdgovoriIzbriši
  6. vlada beograd udovac bez obaeza situiran

    OdgovoriIzbriši
  7. Cao ❤DUSO❤
    Kako si sta
    radis? Drago
    ce mi bude da
    se upoznamo od
    dakle si radis
    li nesto kako
    se zoves?
    Potrazime na
    fejs sam
    boki semata na
    profilu sluka
    mi je so bubnjevi

    OdgovoriIzbriši
  8. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  9. Zdravo ja sam Milorad ti mi se sviđaš želeobi bolje da te upoznam +46769331288 VAJBER i telefon

    OdgovoriIzbriši
  10. Šaljem slike, možemo pokušati čekam te

    OdgovoriIzbriši
  11. ĆAO LUTKO POZOVIME AKO HOĆEŠ DASE ZBLIŽIMO +381621801118 MIODRAG

    OdgovoriIzbriši