petak, 18. rujna 2020.

Slobodna, razvedena, živim sama, ako si i ti sam možemo živjeti skupa u Njemačkoj u mom stanu u Minhenu gdje živim i radim kao medicinska sestra.

 

ŠIFRA: SAMA-TUŽNA17

OTVOREN OGLAS:

 



Slobodna, razvedena, živim sama, ako si i ti sam možemo živjeti skupa u Njemačkoj u mom stanu u Minhenu gdje živim i radim kao medicinska sestra.
 
 
MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,

 NADAM SE PREPOZNAT ĆU, DA SI PRAVI ZA MENE!

Broj komentara: 35:

  1. Ako ti treba ozbiljan muskarac,tu sam

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Ako si nasla srodnu dusu super, ako ne ja sam iz Srbije razveden ako nista drugo evo moj viber pa da se cujemo +381643333092

      Izbriši
  3. Javi se da popričamo ja sam isto u Munchenu i radim u bolnicii

    OdgovoriIzbriši
  4. hejjj!ja sam u minhenu javi se da popričamo dali smo jedno za drugo. hvala unaprjed

    OdgovoriIzbriši
  5. hejjj!ja sam u minhenu javi se da popričamo dali smo jedno za drugo. hvala unaprjed

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav,javi se ako si za da se upoznamo

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdrav zovem se branislav imam 50 god ako vam odgovara pisite na 061 61 40 283 hvala.

    OdgovoriIzbriši
  8. Javi se 38 god telefon +387 61 359 880

    OdgovoriIzbriši
  9. Možda budem došao raditi u Njemačkoj? Pa se sve dogovorimo. Godine nebitne.

    OdgovoriIzbriši
  10. Hei ja nisam u minhenu i nemoj mi se javljat ako se javis ikome od ovih....😜🤣😁😁

    OdgovoriIzbriši
  11. 00385977050215 ako Zelite javite se na viber,isto sam U Njemačkoj....

    OdgovoriIzbriši
  12. https://www.facebook.com/stevan.raicevic

    OdgovoriIzbriši
  13. Dobro vece, I ja Sam isto Sam I zivim isto u München.
    Ich bin Besitzer eines Bistro in Münchener Innenstadt.
    Zeleo bih da se upoznamo.
    Javise na E-Mail Adressu: demiriva@hotmail.de

    OdgovoriIzbriši
  14. imaš previše zainteresiranih pa vjerujem da mene nećeš ni primjetiti

    OdgovoriIzbriši
  15. bok ja isto radim i živim okolica minchena pa ako hočeš više saznat evo ti moj broj ±491517528580 hvala

    OdgovoriIzbriši
  16. bok ja isto radim i živim okolica minchena pa ako hočeš više saznat evo ti moj broj ±491517528580 hvala

    OdgovoriIzbriši
  17. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  18. Imam 42gbio sam u braku 17g ,zivio kod zene i zle punice ne bitno trazim nesto ozbiljno nek se javi neka 091 2601980 mob je godina i datum rodenja inace radim zadnjih 13g u hr posti imam svoj auto i svoj stan iizgled normalan 90kg visok 180cm zovem se Mladen.

    OdgovoriIzbriši
  19. Sveto,medicinar takodje iz Minhena,rado bih te upoznao Whatsapp 017639501703

    OdgovoriIzbriši
  20. Možda pogledajte profil na Facebooku.Ako ste voljni možemo porazgovarati. LP

    OdgovoriIzbriši
  21. Pozdrav lepotice javi se moguce je da smo jedno za drugo

    OdgovoriIzbriši
  22. Draga moja sem slovene 45 godina i te želim. Evo ti moj bron ali želiš kontaktirali me na dober ili whatsup +38671679867

    OdgovoriIzbriši
  23. Zdravo želim te bolje upoznati tel,viber,wapp +46769331288 mika

    OdgovoriIzbriši
  24. Gledaj draga ja sam Nino iz Siska 53 g i rastavnjen i uskoro dolazim u Minhen raditi pa mi je jako zanivljiva tvoja ponuda . Ako si zainteresirana javi mi se 385 97 772 74 36 mogli bi dalje kroz život skupa

    OdgovoriIzbriši