petak, 18. rujna 2020.

Jasmina, imam sina od pet godina, trebam vrednog, mirnog, karakternogmuškarca bez poroka za miran brak.

 



ŠIFRA: SAMA-TUŽNA17

OTVOREN OGLAS:

 Jasmina, imam sina od pet godina, trebam vrednog, mirnog, karakternogmuškarca bez poroka za miran brak.

Godine nisu važne samo želim da smo sretni. 
 
MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,

 NADAM SE PREPOZNAT ĆU, DA SI PRAVI ZA MENE!

21 komentar:

  1. Javi se imam 31 godinu volim decu 063405148

    OdgovoriIzbriši
  2. Ozbiljan sam i treba mi ženska ruka djete mi ne smeta zato bi volijo da se javiš

    OdgovoriIzbriši
  3. Ozbiljan sam i treba mi ženska ruka djete mi ne smeta zato bi volijo da se javiš

    OdgovoriIzbriši
  4. Javi se zainteresovan sam i ja imam dece i volim decu veruj mi

    OdgovoriIzbriši
  5. Šteta što sam malo zakasnio u svakom slučaju puno sreće


    OdgovoriIzbriši
  6. Nadam se da će moja molba biti usvojena

    OdgovoriIzbriši
  7. Javi se djeca mi nisu problem radim imam primajnja

    OdgovoriIzbriši
  8. Imam i ja djecu zivim u France na moru ako si za upoznavanje tu sam !!!
    0033668677214

    OdgovoriIzbriši
  9. Ćao, ako si još slobodna javi se na moj profil od Facebook HODZIC SELVEDIN, ako hoćeš na broj telefona 00393386019254

    OdgovoriIzbriši
  10. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  11. Pročitao sam vas oglas koji me jako raduje da bi vas upoznao a i moguće brak sa vama ili nešto vise! Zovem se Anto imam 52 godine posto se dobro drzim i izgledam tako da mi svi procijene da imam 40 godina kao i sto izgledam. Razveden sam nemam djece i samostalan sam. Jako sam romantičan i nježan kao sto i očekujem živim momentalno u svicarskoj to sto puno ne znaci možem živjeti gdje god želim imam mogućnosti! Radi bržeg stupanja u kontakt sa vama bilo bi mi drago da mi se javite u sto bržem periodu putem Wasap ili Viber moj broj telefona je 0041763044007

    OdgovoriIzbriši
  12. Dođi u Dalmaciju,Zadar,pozdrav,+385915002812

    OdgovoriIzbriši
  13. Mogu li Ja ,Jasmina,sobzirom da imas sina,prihvatam.Prihvati razlikujer imam 65 godina i super,sam,takodje i zdrav.

    OdgovoriIzbriši
  14. Pozdrav mlada damo
    Ukratko o meni zovem se Damir imam 59 godina
    ne pijem ali u granicama i ne pušim ali mi ne smeta
    ako ti pušiš imam smeđu kosu i smeđe oči
    strijelac po horoskopu dosta smiren i volim zabavu
    i šalu na svoj i tuđi račun do određene granice.
    Ja isto tako tražim ženu za zajednički suživot
    to je stvar dogovora inače sam iz Hrvatske i živim
    u mjestu Konjšćina koje spada pod Zlatar Bistricu
    a 15 km od Marije Bistrice najvećeg svetišta majke božje
    bistričke .
    Toliko o meni pa ti odlući kako ti odgovara moj email damirgrdanjski1@gmail.com
    ili broj mobitela i whatsapp +385915323517 bilo bi mi drago
    da se čujemo
    Pozdrav od Damira

    OdgovoriIzbriši
  15. Dobar dan mlada lepa damo. Koje svece volis?Ja se zovem Ivan Drinic. Zivim u Svedskoj inace sam rodom iz Srbije. Ako si verna i dala se u poso plamenito razvijati tvoj kriscanski zivot onda mozemo zajedno. Milost nasih prekrasnih dusa hoce da cveta u svetlosi, ljubavi, radosti, miru, lepoti, slobodi...i mnogo vise od toga. Ako si zainteresovana stvoriti topal dom tebi i tvom sinu pozovi me na moj kucni Whatsap ili Viber +46736591564 ili drinic09gmail.com

    OdgovoriIzbriši