četvrtak, 6. kolovoza 2020.

Slobodna, živim i radim u Austriji (Salzburg), trebam slobodnog, temperamentnog, pažljivog muškarca za brak.


Slobodna, živim i radim u Austriji (Salzburg), trebam slobodnog, temperamentnog, pažljivog muškarca za brak.

Čovjek se zaljubi bezbroj puta, jer to je prolazno stanje. Ali, voljeti nekog?! To je nešto sasvim drugo. Moze se voleti i vise puta, ali samo jednom onako pravo.. onako ludo, bolesno… onako do kraja.. znaš, onako kako ja volim njega!

♥

Ako ti se sviđaju moji uslovi, javi se, da pokušamo dalje skupa.

OTVOREN OGLAS:

 
 

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

 

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU VAŠ FACEBOOK I SLIKE I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE, NADAM SE PREPOZNAT ĆU, DA SI PRAVI ZA MENE!


 

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

AKO ME ŽELIŠ, SVIĐAM TI SE, TAKAV SI KAO ŠTO TRAŽIM JAVI SE MOŽDA SI BAŠ TI TAJ??? 

Ako ti se sviđaju moji uslovi, javi se, da pokušamo dalje skupa.

Ispod piši ja sam tu, ako imaš nešto mi važno reći.

POGLEDAJ MOJE USLOVE



Broj komentara: 19:

  1. Živim u Beču,želeo bih upoznati djevojku iz Salzburga.

    OdgovoriIzbriši
  2. Cao ja sam darko iz makedoniju 38 god fin slobodan momak +38978261022 viber

    OdgovoriIzbriši
  3. Izvoli mozhda hochesh Pravoslavac,Imabuelski 30 y. ,moi viber ,e +38979-285-239

    OdgovoriIzbriši
  4. Javi se pa da vidimo šta možemo
    +385921767737

    OdgovoriIzbriši
  5. Javi se pa da vidimo šta možemo
    +385921767737

    OdgovoriIzbriši
  6. Javi se pa da vidimo šta možemo
    +385921767737

    OdgovoriIzbriši
  7. Cao.
    Ja sam u Budweis-u.
    Javi se ako si ozbiljna.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovdje se niko ne javi to je sigurno

    OdgovoriIzbriši
  9. Nije bitno odakle si, ako ima poštovanja, javi se na email acopetar@gmail.com LP Aco

    OdgovoriIzbriši
  10. Zdravo srce jako si lijepa i slatka zelim te odmah sto pre upoznati ,kako bih ostvarili jako iskrenu vezu i ljubav ,koja bih vjecito gorila medju nama .
    Zovem se Dragan zgodan i sexsy momak pun ljubavi i razumjevanja cistog srca i duse,iskren posten vrijedan razuman ,potrebna mi je takva dama za ljubav i brak ,ako bas uistinu ti treba iskreno srce koje ce te vjecno da voli i ljubi cjelog zivota samo tebe, da nikad ni jednu drugu vise nepogledam ,a ti javi se na ovu adresu koju cu ti napisati od mene(dpesa@gmx.at)i evo ti i moj broj Mobitela-0043/6608142728 kako bih sto brze dosli u kontakt,Zovem se Dragan javljam ti se iz okoline Linza Gornja Aistrija,nikad zenjen nisam bio a niti djece imam ,ako mi se odazoves sa tobom bih sve zeleo imati i brak i zajednicku obitelj, jer si izuzetno slatka i jako sarmantna dama,poljubac ti upucujem jako veliki i ocekujem tvoj poziv,papa slatka macooo....

    OdgovoriIzbriši
  11. Cao,zivim u Worgl. +436606400290,ako si zainteresovana javi se. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  12. Cao.. javi mi se na mikangrubovic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj telefona +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  14. Zdravo, ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj Vocap i Viber
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  15. Caos pisi sve ok 065 801 474 samo se javi taj sam

    OdgovoriIzbriši
  16. Temperamentan,pažljiv,slobodan javi se +381638752370

    OdgovoriIzbriši