četvrtak, 6. kolovoza 2020.

Slobodna, razvedena,imam 38 godina, tražim normalnog muškarca za brak.

OTVOREN OGLAS:

 

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

 

Slobodna, razvedena,imam 38 godina, tražim normalnog muškarca za brak.

Ne tražim princa kojeg ću zavoljeti a on će nestati, tražim normalnog, poštenog, iskrenog muškarca isključivo za brak.

 


 

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU VAŠ FACEBOOK I SLIKE I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE, NADAM SE PREPOZNAT ĆU, DA SI PRAVI ZA MENE!


 

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

AKO ME ŽELIŠ, SVIĐAM TI SE, TAKAV SI KAO ŠTO TRAŽIM JAVI SE MOŽDA SI BAŠ TI TAJ???

Broj komentara: 16:

  1. Cao ja sam darko.iz makedoniju isto kao ti imam 38 godina mnogo si.lepapoz

    OdgovoriIzbriši
  2. Javi se na leosarkic53@gmail.com ako hoćeš živjeti u Švedskoj

    OdgovoriIzbriši
  3. Imas prekrasne oci, javi se na jasmincrni@yahoo.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  4. svidja mi se vasa fotografija veoma ste ljepi ja se zovem dragan i imam50 godina i slazem sa sa svima u tekstu sto ste napisali i ja sam za brak naravno sa osobom koja ce cjeniti mene i to sto jesam volio bi da mi se javite i dase upoznamo bolje moji srdacni pozdravi za vas

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne lutaj dalje, od boga sam ti ja poslan, javi se i nadam se da ces biti sretna, 061953161

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga moja ljepotice!!!Iskreno, i ja tražim osobu za ozbiljnu vezu ili brak pa ako ti se sviđam, za prvi dojam i daljnju komunikaciju ostavit ću ti broj mobitela pa ti odluči i javi mi se na 0996623416 viber ili wapp, mesenger... Dino Lukačić 39 godina 10.05.1981.i u horoskopu

    OdgovoriIzbriši
  7. Takođe razveden,zivim i radim u Austriji,sam. Ako si zainteresovana javi se,WhatsApp ili Viber +436606400290.

    OdgovoriIzbriši
  8. Bok zovem se Ivan imam 27 godina dolazim iz HR želio bi te upoznati

    OdgovoriIzbriši
  9. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj telefona +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  10. Zdravo slatkisu ako si za druzenje I vezu Javi se +381601318779 Boban!!

    OdgovoriIzbriši