petak, 31. srpnja 2020.

Rastavljena, tužna, usamljena, tražim vezu i siguran brak.

Ne želim da pogriješim, samo ozbiljni javite se, ne želim avanturu već brak, želim da si sa mnom dan i noć da samo sunce sija oko nas.
Ako si iskren i želiš isto, javi se da pokušamo ono što želimo.
Lajkaj ovu moju sliku, ako ti se sviđam ili komentar možeš da daš ako misliš da smo istih želja.
lajkaj čekam te, ili se označi na slici mojoj da te brže pronađem i javim ti se među prvim, i meni se žuri da nađem, pravog život je kratak.
Sama ako si i ti sam i za brak, javi se, trebam tražim i čekam te.

OTVOREN OGLAS:

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE, NADAM SE PREPOZNAT ĆU, DA SI PRAVI ZA MENE!

21 komentar:

  1. Rado bih te upoznao,za jednu ozbiljnu i iskrenu vezu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Na prvi pogled sa slike nebih nista komentarisao ako ti hoces da se javis meni ja sam Stevan pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. Zivim u crnoj gori +38268136117 Viber

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav iz Beca- Austrije
    Jako si lepa zeleo bi te upoznati

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdravo! Ja sam čovek za tebe! Javi se na +381655142997! Baki

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav iskren pažljiv živim sam radim ne pijem može VIBER +385923763927

    OdgovoriIzbriši
  7. daj adreu da uplovim u tvoju lukuuu

    OdgovoriIzbriši
  8. Ako ima iskrene zenske neka mi se jave
    0038670775710

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako ste naivni i bedni , neznate osvojiti djevojku na normalan način nego na ovaj što je 99 % prevara ma ja

    OdgovoriIzbriši
  10. Poštovana, puno mi se sviđaš. Pogledaj moj profil i pošalji mi zahtev za prijateljstvo. Nebojša Domanović 32000 Čačak Mob tel, 061 11 66 291

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdrav od Dr.Branka iz Novog Sada, ja sam razveden i bez dece, imam i Kanadsko drzavljanstvo.....zrenjanin2017@gmail.com

    OdgovoriIzbriši