srijeda, 31. kolovoza 2016.

Tomic: Vrijeđali su me na srpsko-hrvatskom jeziku


Bh. navijači dugo će žaliti za prvim nastupom Damira Džumhura na Olimpijskim igrama u Riju. Poražen je od Didija Sele, a vjerovatno glavni razlog tome bio je sukob sa navijačima koji su ga vrijeđali sa tribina, a sigurno je da da Damir mogao i do drugog kola.
No, život ide dalje, a Damir je sinoć upisao novu pobjedu na US Openu protiv Bernarda Tomica, a naturalizovani Australac sinoć se verbalno sukobio sa navijačem na tribinama i poručio mu da će mu "staviti m... u usta". "Dat ću ti nešto novca da se osjećaš bolje", poručio je Tomić nepoznatom navijaču koji je napustio tribine nakon prvog seta.
Tomić se poslije meča i poraza izvinio za incident, navodeći da su njegovi hrvatski korijeni bili razlog provokacije.
"Izvinio sam se za ono što sam rekao. Govorio je samo negativne stvari. Nisam znao ko je jer sam se fokusirao na igru. Također, dobacivali su mi na mom jeziku, srpsko-hrvatskom. Mikrofoni to nisu snimili", kazao je Tomić.
https://www.youtube.com/watch?v=h8Ne8xdlEmU

Nema komentara:

Objavi komentar