SARAJEVO - Iako puna četiri mjeseca funkcioniraju bez ministra, a nakon što je zbog poznatih političkih događaja smijenjen DF-ov kadar Slavko Matanović, trenutnom rukovodećem kadru Ministarstva transporta i komunikacija BiH to ne predstavlja nikakvu zapreku da maksimalno koriste pogodnosti državne institucije i državne službe.
Tako su, naime, nedavno pokrenuli i gotovo završili proceduru nabavke nove limuzine (po svemu sudeći novog VW pasata), koja će porezne obveznike u BiH koštati 50.000 KM. Zašto baš sada jedna ovakva odluka, čemu potreba za kupovinom nove limuzine, za koga je ona namijenjena i postoji li ekonomska opravdanost ove kupovine, sve su to pitanja na koja nam u petak iz Ministarstva nije odgovoreno jer su i Saša Dalipagić (zamjenik ministra) i Igor Pejić (tajnik Ministarstva) bili odsutni zbog velikog petka, pišu Nezavisne novine.
Također, nema odgovora ni na pitanje da li je ova nabavka zakonita, kada se zna da na čelu Ministarstva nema najodgovornijeg čovjeka koji potpisuje i odobrava sve ovakve stvari.
No, sudeći prema samoj cijeni, vozilo se kupuje upravo za potrebe zamjenika ministra, a moguće da će ga koristiti i tajnik. Vrijedi podsjetiti, nakon ogromnih, milijunskih troškova koje su godinama pravili rukovodeći ljudi bh. institucija, kupujući najskuplje i najluksuznije automobile, Vijeće ministara u međuvremenu je usvojilo Pravilnik o uvjetima nabavke i načinu korištenja službenih vozila u institucijama BiH.
Prema tom pravilniku, vozila do 50.000 KM spadaju u srednju klasu, a pravo da ih nabavljaju imaju direktor, zamjenik direktora i glavni inspektor OSA BiH, kao i zamjenici državnih ministara te rukovodioci institucija, tako da je ova forma zadovoljena.
Potpuno je, pak, drugo pitanje koliko je jedan ovakav pravilnik, koji, primjera radi, članovima Predsjedništva BiH i državnom premijeru dopušta da nabavljaju vozila i do 120.000 KM (!), uopće moralan u situaciji socijalne bijede s kojom se bh. društvo godinama bori.
Ivica Ćavar, projekt menadžer Centra civilnih inicijativa (CCI), smatra kako bi bilo mudro da su u Ministarstvu transporta i komunikacija najprije sečekali završetak procedure imenovanja novog ministra.
“Novac poreznih obveznika u ovo vrijeme mora se trošiti krajnje racionalno. Dakle, ako se može mjesecima čekati na novog ministra, onda se sigurno moglo čekati i s ovom nabavkom dok ne dođe novi ministar”, zaključuje Ćavar.
Nema komentara:
Objavi komentar