utorak, 15. prosinca 2015.

Predsjedništvo odlučilo: Suljagić i Bajrović isključeni iz DF-a, Podžić podnio ostavku

Jednoglasnom odlukom Predsjedništvo Demokratske fronte na večerašnjoj sjednici isključilo je iz stranke Emira Suljagića i Reufa Bajrovića, piše novinska agencija Patria.
Također, članovi Predsjedništva  su prihvatili ostavku Sifeta Podžića na mjesto generalnog sekretara DF-a. 
Večerašnja sjednica Predsjedništva DF-a održana je bez prisustva predsjednika ove stranke Željka Komšića, koji se netom prije njenog održavanja oglasio u javnosti oštro intoniranim dužim pismom. 
Između ostalog, Komšić je napisao: 
-S obzirom na to da se moje ime spominje, ne u kontekstu informacije bazirane na laži, a koja se da provjeriti kroz zapisnik sa prethodne sjednice Predsjedništva DF-a, nego činjenice da ja štitim nekoga ko glasa za četničke vojvode i da se u svemu poziva na neimenovane izore iz vrha DF-a, ja tražim od Predsjedništva DF-a, a s obzirom na to da ne postoji više ni najmanja sumnja o kome i čemu se radi, da:
- Sifet Podžić podnese ostavku na mjesto generalnog sekretara i da se iz evidencije članstva brišu Emir Suljagić i Reuf Bajrović, ili da se moje ime briše iz evidencije članstva u DF-u!
Ukoliko Predsjedništvo DF-a nije u stanju ili neće da donese odluku odmah, ovo moje pismo se, također, može tretirati kao moj neopoziv zahtjev za brisanje mog imena iz evidencije stranke!, poručio je Komšić u pismu. 

Nema komentara:

Objavi komentar