ponedjeljak, 28. rujna 2015.

OVO ĆE OBIĆI CIJELI SVIJET: Australac nije mogao izdržati… Otišao u Srebrenicu i napravio ovo…

Stradanje nevinih ljudi tokom rata u Bosni i Hercegovini predstavlja nezaobilaznu temu novinara širom svijeta koji i dan danas pričaju priču o najvećem genocidu na tlu Evrope nakon Drugog svjetskog rata.

Tokom proteklih pet godina Rusty Woodger je iskazao veliki interes za Balkan, a posebno za Bosnu i Hercegovinu. Kada je našu državu prvi put posjetio 2011. godine odmah se zaljubio u njene ljepote, a sudbina je htjela da tu upozna i svoju suprugu.
"Živio sam u Zenici godinu dana, a grad sam ponovo posjetio prošlog Božića i tu sam ostao sve do 22. marta ove godine. Trenutno sam u Melburnu gdje sam završio žurnalistiku i tražim posao i način kako da doprinesem novinarstvu", rekao je Woodger za Klix.ba.
S obzirom na to da nije izabrao usmjerenje u svom novinarskom radu, Woodger kaže da se osjeća inspirisanim da pravi priče o događajima koji ne dobivaju pažnju koju zaslužuju, a sve nakon načinjenog malog dokumentarca o genocidu u Srebrenici pod nazivom "Srebrenica: 20 Years On".
"Prije nego što sam prvi put došao u BiH znao sam za strašne stvari koje su se desile tokom rata, ali znao sam vrlo malo o tome kako i zašto se sve desilo. Držao sam se stava da o Bosni postoji puno više stvari od samog rata pa sam odlučio da ne gledam dokumentarce o događajima tokom '90-ih. Ali kada sam posjetio BiH posljednjeg puta dao sam se u istraživanje o najbitnijim događajima tog razdoblja. Supruzi sam prije našeg dolaska u BiH rekao da želim ići u Srebrenicu i da me ništa neće spriječiti. Tako je od moje lične ambicije da odem na to područje nastala ideja o projektu kako bih o Srebrenici informisao ljude koji o tome ne znaju ništa", objasnio je Woodger.
Informacije izložene u videu crpio je iz baze podataka Međunarodnog suda za bivšu Jugoslaviju i Centra za istraživanje i dokumentiranje ratnih zločina.
"O Srebrenici kruži mnogo netačnih priča pa sam morao biti vrlo oprezan u tome koje izvore koristim kako bih uobličio video", zaključio je Woodger.

Nema komentara:

Objavi komentar