Grad Tuzla je opredijeljen da stalno jača standarde profesionalizma, etike i integriteta. Kao gradonačelnik težim izvrsnosti u upravljanju svim aktivnostima koje su u nadležnosti lokalne uprave. Takav pristup beskompromisno tražim od svih saradnika, svih državnih službenika i namještenika.
Građani od gradske uprave s pravom očekuju i zaslužuju transparentnost, efikasnost i etičnost, ustavnost, zakonitost. Svjestan odgovornosti i činjenice da je Tuzla često predvodnik pozitivnih ostvarenja u Bosni i Hercegovini, odlučio sam da Grad Tuzla bude prva lokalna zajednica u Federaciji BiH koja uvodi najsavremeniji sistem za kontrolu etičnosti u djelovanju lokalne administracije.
Uvodeći ‘Etičku liniju’ za prijavljivanje svih nepravilnosti u našem radu, omogućili smo građanima, uposlenicima, svim strankama u postupku, klijentima, dobavljačima da prijave etičku zabrinutost i dobiju odgovor o rezultatima interne istrage u maksimalnom roku od 45 dana. Sistem ‘Etička linija’ je eksterni servis kojim upravlja treća profesionalna kompanija, koja svim prijaviteljima garantuje potpunu anonimnost i nemogućnost brisanja podataka iz prijave.
Pored uvođenja internet servisa za podnošenje prijava, oformili smo tim internih istražitelja, uspostavili jasnu proceduru interne istrage i upoznali sve uposlenike da od ovog trenutka građani postaju aktivni kontrolori svih naših aktivnosti i svih pojedinaca, od mene kao gradonačelnika do portira, od namještenika i državnog službenika do šefa službe.
Pozivam sve građane i ujedno se zahvaljujem na svakoj prijavi koju podnesete u ‘dobroj vjeri’, dobroj namjeri i javnom interesu, i obećavam da će svaki navod biti detaljno istražen i dokumentovan, i da će svaka nepravilnost biti brzo otklonjena, a odgovorni sankcionisani.
U želji da Tuzla uvijek bude najpozitivniji primjer u Bosni i Hercegovini, unaprijed zahvaljujem na saradnji.
Nema komentara:
Objavi komentar