srijeda, 7. srpnja 2021.

Sama, razvedena, imam sina od dvije godine, trebam ok mukarca za ozbiljnu vezu, moguć brak to zavisi od nas.

 


 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Sama, razvedena, imam sina od dvije godine, trebam ok mukarca za ozbiljnu vezu, moguć brak to zavisi od nas.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NE ZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

23 komentara:

  1. i ja sam ,sam tuzan ,deprimiran ,ojadjen vec dulje vrijeme ,te ne znam koliko puta vec izigran ,imnipulisan i sutnut ko zadnje djubre.Ako mozs doci kod mene ,ajvi se

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozovi me na moj viber 00387 62 067 424

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da bi imali o cemu pricati
    +381642176102 javi se

    OdgovoriIzbriši
  4. Lep pozdrav iz Sapca kraj Save!
    Bane, +381 62 71 71 24 ,viber

    OdgovoriIzbriši
  5. Javi se ako si zaintetesovana udovac sam imam 3 djece

    OdgovoriIzbriši
  6. JAVITE SE MOJ BR JE 0631801118 MIODRAG

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobro i lepo jutro želim tebi...Svidja se meni kako si opisala sebe..Voleo bih da pokušamo neku normalnu komunikacijuj...Hvala unapred...Srle iz Niša...

    OdgovoriIzbriši
  8. 70 godina. Ako Želiš novi početak javi na Viber +385912401003

    OdgovoriIzbriši
  9. Zdravo. Ako zelis mozemo se upoznati. Moje ime je Goran, imam 45 godina. Zivim i radim u Ljubljani vec 15 godina, inace sam iz dalmacije. Ja trazim samo zenu za brak. Vise informacija o meni pa i moja slika, ako mi se javis na viber - 386 030 242 300.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja se zovem mijo i zivim sam ako si za vezu ili brak javi se zeljno te ocekujem na messinger ili mob. 091 913 69 24

    OdgovoriIzbriši
  12. I ja sam razveden i sam i ja tražim ozbiljnu vezu,djecu obožavam ako želiš javi se na whatsupa Viber mesinger+385976269706 na fejsu Nenad Dugeč😘

    OdgovoriIzbriši
  13. Ne mogu vjerovati da si sama javiš se

    OdgovoriIzbriši