ponedjeljak, 5. srpnja 2021.

Ponekad se pitam gde si, na kom putu me čekaš, da tim putem krenem ja. Usamljena, živim i radim u Švicarskoj, trebam ok dečka za ozbiljnu vezu može i brak..



 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Ponekad se pitam gde si, na kom putu me čekaš, da tim putem krenem ja. Usamljena, živim i radim u Švicarskoj, trebam ok dečka za ozbiljnu vezu može i brak..

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 27:

  1. Javi se ako si cistog srca 0631776956

    OdgovoriIzbriši
  2. ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454
    Cao srce kako si? ako ti treba dobar i vrlo iskren momak slobodan,koji ti se javlja iz Austrie, a ti javi se na ovaj broj mobitela zbog brze i jednostavnije komunikacije,i odmah ces biti na pravom putu cim me kontaktiras,0043/6608142728,zovem se Dragan jako sam iskren,karakteran, posten obrazovan zaposlen vjeran u potrazi sam za takvom damomom poput vas koja uistinu trazi iskrenog covjeka za brak i zajednicku obitelj,duso nisam alkoholicar a ni drogeras sasvim normalan momak, jako zgodan i sexsy neces pozalit ako me kontaktiras na ovaj broj koji sam ti napisao,posto si jako dobra i sexsy evo ti poljubac moj i ocekujem tvoj poziv....DRAGAN......

    OdgovoriIzbriši
  3. Samo kreni naćićeš me bitno je da kreneš i ne osvrći se nazad ja sam tu na dohvat ruke tvoje

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim da bi imali o cemu pricati
    +381642176102 javi se

    OdgovoriIzbriši
  5. Haj bit će nešto !? Hahshaaa

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa dali je moguce da neko lica jednog andjela i prsta princeze trazi put. Ne znam koliko imas godina niti znam dali imam pravo na nekog kao ti, i isken cu biti, bio bi crna tocka igre dok me ne slomis. Montreux +41 79 258 64 77

    OdgovoriIzbriši
  7. Cao ako zelis dase upoznamo javise +436506349399

    OdgovoriIzbriši
  8. Odgovori
    1. 70 godina. Ako Želiš novi početak javi na Viber +385912401003

      Izbriši
  9. Ako želiš pravog,iskrenog muškarca, javi mi se na Whats App, Dragutin, zgodan, usamljen, 49g, radim u Passau, došao bih u Švicarsku 00385977312748

    OdgovoriIzbriši
  10. MALA MALA MALENA,SRCE SI MI UKRALA...JAVI SE NA safetkastrat908@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529
    ��

    OdgovoriIzbriši
  12. Zivim u stoholmu.zeleo bih te upoznati.

    OdgovoriIzbriši
  13. Usamljen, ok dečko,za ozbiljnu vezu moguć brak javi se na+381638752370

    OdgovoriIzbriši
  14. Zamolio bih Vas da pogledate Instagram adresu: adamnewlife872, po osnovu POZIVA u budući INSTITUT ZA ZDRAVSTVENI OPORAVAK, radna mjesta Asistenti Terapeuta otvorena su za prijavu ili registraciju, ukoliko Vas angažman u Javnom zdravstvu bude interesovao. Institut će biti vrsta Hotela ili kao dvorac sa bazenom u kojem ćemo imati "Pune ruke posla" jer je zdravstveno stanje naše civilizacije na najnižem mogućem nivou od Postanka koji se zove "Genesis" pa sve do danas. Moja kompletna Inbox pošta je u blokadi od hakera, a Bosna i Hercegovina je jedina država u Evropi koja nema agenciju za borbu protiv cyber kriminala. Prema informaciji od Vidovite Bebe, više od pola grada Sarajeva se bavi nelegalnim (kriminalnim) aktivnostima i citiram izjavu dotične osobe: "NE BIH BILA U KOŽI TIM INDIVIDUAMA NI ZA ŠTA NA SVIJETU, JER NISU SVJESNI ŠTA IH ČEKA. Odgovor je PATNJA do kraja njihovog života koji neće još dugo trajati. Dakle, dotična je već unaprijed vidjela njihove situacije koje će biti rezultat Božije Kazne kao posljedice nelegalnog rada. Datum početka Božije Pravde je proljeće 2024. Živi bili pa vidjeli. Hvala Ti Bože na Svemu. Svako dobro Vam želim. Adi Topalović, budući Terapeut sa Asistentima za Zdravstveni Oporavak ili Rehabilitaciju.

    OdgovoriIzbriši
  15. udovac iz danske trazi zivotnu saputnicu. 004531883780

    OdgovoriIzbriši