petak, 11. lipnja 2021.

Udovica, usamlje, trebam mirnog ok muškarca za zejdnički život, moguć i brak.

 


 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Udovica, usamlje, trebam mirnog ok muškarca za zejdnički život, moguć i brak.
MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 10:

  1. Svidas mi se ,javi se.+41763618341

    OdgovoriIzbriši
  2. Veoma si lepa,javi se a da krenemo novim putem...
    +386546332

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijep pozdrav,ako imate vremena možemo probati neku komunikaciju,i video i svaku drugu putem broja +387 61 494 279

    OdgovoriIzbriši
  4. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  5. Gospođo udovice ,evo ja sam taj miran ,ćutljuv,ozbiljan i pošten momak kojeg vi tražite ,ali je problem taj dali se ja vama fizički sviđam ,razmislite ,pa mi se javite na fejzbuk ili na telefonski broj 015/390657 i 064/2181683 ,pa ćemo pričati i možda se nešto dogovorimo . Hvala i Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  6. Veliki pozdrav gospodjo ako si zainteresovana javi se zivim u Holandiji moj br telje 0031619553454 da podijelimo ostatak zivota.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdrav citam vas oglas ako je tacan i ako zelis to sto pise javi se ...
    Ja sam usamljen i volio bih stupit u vezu ozniljnu iskrenu..ako zelis javise na br..
    00386 70 233120..poruku pusti samo ..lpoz
    Poruku samo pusti

    OdgovoriIzbriši
  8. ako znas kuhati hajde da to uradimo zajedno

    OdgovoriIzbriši
  9. Zdravo tvooj mi se profil sviđa želja mi je da te bolje upoznam poz tel.0600602344

    OdgovoriIzbriši