četvrtak, 10. lipnja 2021.

Devojka, živim i radim kao medicinska sestra u Njemačkoj, trebam vrednog, poštenog iskrenog muškarca za ozbiljnu vezu moguć brak.

 

 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Devojka, živim i radim kao medicinska sestra  u Njemačkoj, trebam vrednog, poštenog iskrenog muškarca za ozbiljnu vezu moguć brak.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 10:

  1. Odgovori
    1. Ako se javis postoji mogućnost da se kockice posloze

      Izbriši
  2. I ja sam za ozbiljnu vezu pa javi se

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam takodje sam,zaposlen sam i Zivim u Frankfurtu ako si iskrena i imas ozbiljne namjere javi se!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zdravo video sam tvoj profil i svidja mi se .
    Pa sam rešio da ti pisem. ako si zainteresovana za novo poznanstvo samnom i ako želiš da me kontaktirati možeš i na moj mejl . bojandzunic77@gmail.com . Ili porukom na br.0612801021 .da bi vam rekao nesto vise o sebi ili da bi razmenili neku lepu poruku i ozbiljan sam momak i nemam lose namere i nekog glupiranja.
    Nadam se tvom odgovoru u nadi za novim pznastvo sa vama . Veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  5. lepa si osoba is snova ako ti treba princ is snova pisi mi na fb za ostalo uverices se sama

    OdgovoriIzbriši
  6. Je si li i ti vredna postena i iskrena, ako jesi javi s na viber 0600143037

    OdgovoriIzbriši