srijeda, 19. svibnja 2021.

Dugo sama, želim ok brak, trebam te ako želiš isto, pojavi se...

 



ŠIFRA: SAMA-TUŽNA19966600

OTVOREN OGLAS: 

SAMA AKO SI I TI SAM POTRAŽI ME

Dugo sama, želim ok brak, trebam te ako želiš isto, pojavi se... Više pročitaj u drugom dijelu oglasa


MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,


Broj komentara: 13:

  1. cao srce posto si mnogo lijepa jedan momak slobodni upucuje ti slatki i momacki poljubac iz Austrie ,zovem se Dragan ,evo ti moja adresa pa mi se odazovi da se bolje i vise upoznamo (dragan.pesa24@outlook.com)ocekujem tvoj poziv i tvoje slike da mi od tebe posaljes ,a ja cu ti rado se odazvati i moje slike ti poslati:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdravo kraljice
    I ja sam sam
    Razveden evo godinu dana
    U Luxembourg zivim
    Zeleo bi da se upoznamo javi se na mail pa posle celo da vidimo luan.selaci@yahoo.fr

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep pozdrav iz Sapca kraj Save,
    Bane, +381 62 71 71 24, viber

    OdgovoriIzbriši
  4. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529
    😍

    OdgovoriIzbriši
  5. Ako Vas bude zanimao alternativni angažman kao Asistent Terapeuta u budućem INSTITUTU ZA ZDRAVSTVENI OPORAVAK u koji ste POZVANI više informacija imate na Instagram sajtu: adamnewlife872. Bilo bi mi drago da imamo nekoga kao Vas u našem Timu profesionalnih Asistenata za tretman i Oporavak radi Iscjeljenja putem Snage Prirode ili Healing Power of Nature Technology. Hvala Vam na povjerenju, svako dobro i srdačan pozdrav. Adi Topalović, budući Terapeut sa Asistentima za Zdravsteni Oporavak

    OdgovoriIzbriši
  6. reci gdje da se pojavim i ja cu biti tamo

    OdgovoriIzbriši