nedjelja, 2. svibnja 2021.

Dugo sama, samoća smara, želim dečka koji može da me voli a ja ću tebe voleti sigurno više. Nikad se nećeš pored mene osećati usamljeno i ne voljeno, voljet ću te srcem celim.


 ŠIFRA: S


sAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

Dugo sama, samoća smara, želim dečka koji može da me voli a ja ću tebe voleti sigurno više.  Nikad se nećeš pored mene osećati usamljeno i ne voljeno, voljet ću te srcem celim.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE


Broj komentara: 10:

  1. Pozdrav lutko ja sam dalibor
    061 144 63 71 kontaktiraj me imas kontakt facebok ili wacapp pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdravo lepotice ja sam Dejan iz Beograda dugo sam sam i usamljen zbog prevare u dugoj vezi bivša me je prevarila sa drugim ako si verna u vezi i u braku javi mi se 0616585705 ili na mesidzer Leskur Dejan

    OdgovoriIzbriši
  3. Javi se slobodno 00386 69 941 014 Viber iskren bez hile prevare i lazi

    OdgovoriIzbriši
  4. Javi se lepotice voleo bi da se upoznamo I ja zelim isto upoznati normalnu iskrenu devojku 0642909585 viber

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdravo lutko izgledaš pfrelepo želimte kraj sebe pozovime nećeš se pokajati tel +381600602344 Mika

    OdgovoriIzbriši
  6. 0601655206
    Ako si stvarno ozbiljna javi se

    OdgovoriIzbriši
  7. Zdravo, ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj Vocap i Viber
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  8. Jav se neoženjenom mladoženji na viber-0638753016...56g,Beograd

    OdgovoriIzbriši