četvrtak, 29. travnja 2021.

Jacka, usamljena, zbog druge i daljine ostavljena, trebam vrednog, iskrenog muškarca koji me može voleti i poštovati.

  


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Jacka, usamljena, zbog druge i daljine ostavljena, trebam vrednog, iskrenog muškarca koji me može voleti i poštovati.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 12:

  1. Za početak može viber kontakt +381601456061

    OdgovoriIzbriši
  2. ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454
    zainteresiran i ozbiljan javi se... +4915122381737

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav od Dr.Branka iz Novog Sada,ja san razveden i bez dece,volim decu +381 064 9929018...imam i Kanadsko dzavljanstvo

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam Aleksandar, imam 50 godina. Živim u Beogradu. Razveden sam i imam 2 sina koja su kod majke. 27 godina bolujem od multiple skleroze iako sam 25 godina proveo u radnom odnosu. U penziji sam i živim sam. Voleo bih da nađem ženu koja je čak i u manjoj meri bolesnija od mene. Iako živim sam u svom stanu. Znam da volim i fali mi ljubav. Zato bih vas zamolio da se javljaju samo ozbiljne osobe. Drage dame javite mi se na mail pa bismo se sve dogovorili.

    062/24-61-62
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  5. Može kontakt??moj mobilni +491746273992

    OdgovoriIzbriši
  6. Ako si usamljena javise na br 00387/603449126 da nebudes Sama bicemo zajedno do kraja zivota

    OdgovoriIzbriši
  7. Vec te volim I postujem unaprijed haha.na mejl...

    OdgovoriIzbriši
  8. Javi se da razgovaramo, vjerujem da ćemo uspeti.

    OdgovoriIzbriši