petak, 1. siječnja 2021.

Udovica, nemam djece, rat mi je odnio sve trebam karakternog,, pozitivnog, iskrenog muškarca za ozbiljnu vezu moguć brak.

 


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA119955338

OTVOREN OGLAS: 


Udovica, nemam djece, rat mi je odnio sve trebam karakternog,, pozitivnog, iskrenog muškarca za ozbiljnu vezu moguć brak.


MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,

Broj komentara: 19:

  1. Dobar dan gospodjo,
    Javljavam ti se is holandie, i ja trazim isto tako kap ti,ja trazim iskrenu zenu koja ceni iskrenost i covecnost, ja sam 58 godina,bio sam ozenjen, imam 4 dece,svi imaju svoja familie,.
    Zovi me pricacemo, videcemo se da li se svidjamo jednom drugog, pa onda videcemo sta cemo dalje,Ali nisam ovde da nekog lazem i haram.
    Pozdrav Naim
    Be.tel 003q644127031

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobar dan gospodjo,
    Javljavam ti se is holandie, i ja trazim isto tako kap ti,ja trazim iskrenu zenu koja ceni iskrenost i covecnost, ja sam 58 godina,bio sam ozenjen, imam 4 dece,svi imaju svoja familie,.
    Zovi me pricacemo, videcemo se da li se svidjamo jednom drugog, pa onda videcemo sta cemo dalje,Ali nisam ovde da nekog lazem i haram.
    Pozdrav Naim
    Be.tel 003q644127031

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepotice ja sam tu javi se, 066312103. mihailosaric12@gmail.com.

    OdgovoriIzbriši
  4. zelim te za brak javi se +381638341926

    OdgovoriIzbriši
  5. Pre draga si da bi te lagao sam sam imam 66g docasnik vojna mirovina dragovoljac pozovime na 0992981716 mozda nadjemo zajednicki jezik pozdrav martin ps sretna nova godina

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam Nemanja iz beograda interesujeme ozbiljna devojka za ozbiljnu vezu brak ako ste zainteresovani za ovu vrstu veze pisi te u inbox ili Pozovi te na broj 0648307244

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdrav, ne znam koliko imas godina ni koliko si visoka, ja imam 65g visok 166 pa ako iole odgo
    varam javi se na viber 0637706289 Vladimir

    OdgovoriIzbriši
  8. Hallo
    Očekujem tvoj odgovor.
    Ivan , 57 / 178 / 80
    Trenutno na Jugu Bayerna
    00385 99242 1544
    Whats app i viber

    OdgovoriIzbriši
  9. Ne znam sta da kažem, prvi put ovo radim.
    Razveden, jedno dete, radim, 52g...
    0642169868

    OdgovoriIzbriši
  10. viber+381690353978 javi se udovcu

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja sam franjo iz Belišća imam 53 godine u mirovini sam udovac broj mobitela 0957326203 želim te usrećiti nazovi me hoću sa tobom provesti život

    OdgovoriIzbriši
  12. Haj ja sam Igor imam 40 god zivim i radim u njemackoj ako ste zainteresirani moze na wot sap+4917673572956 hvala

    OdgovoriIzbriši
  13. Javite se ako ste zainteresonani

    OdgovoriIzbriši
  14. Zdravo, ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i ako želiš miran život...
    Moj broj Vocap i Viber
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši