subota, 7. studenoga 2020.

Vesela, nježna, usamljena, trebam dečka za ozbiljnu vezu.

 


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA179991K97

OTVOREN OGLAS:

Vesela, nježna, usamljena, trebam dečka za ozbiljnu vezu. 


MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,

 NADAM SE PREPOZNAT ĆU, DA SI PRAVI ZA MENE!

21 komentar:

  1. Javi se 38 god ozbiljan slobodan

    OdgovoriIzbriši
  2. Isti slucaj 😆javi se samo opusteno 😉moses se javiti I na viber +38670310680

    OdgovoriIzbriši
  3. Fejs Jovo Stanković

    OdgovoriIzbriši
  4. dodji mi u tuzlu najljepsi grad 063857116

    OdgovoriIzbriši
  5. Javi se na 0611937319.ja sam nikola i zeleo bih da te upoznam.bavim se tetoviranjem i sam sam.treba mi zensko pod hitno.ako zelis sliku odg mi

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav mlada damo javi se na Wattsap Mladen Martinović 00385917625979

    OdgovoriIzbriši
  7. Zovi odma me 00387 62 067 424.moj viber

    OdgovoriIzbriši
  8. Cao ❤i ja sam za ozbiljnu vezu...javi se na viber Javorina Stevo +381658689962

    OdgovoriIzbriši
  9. Javi se 35god broj Viber 062427737

    OdgovoriIzbriši
  10. Cao ljepa si jako se mi svizas I ja sam jos Slobodan I vrlo ozbilan Evo ti moj broj za viber
    +386-70-407-422

    OdgovoriIzbriši
  11. Javi se iskreno bi voleo da te upoznam 0642909585

    OdgovoriIzbriši
  12. ĆAO LUTKO POZOVIME AKO HOĆEŠ DASE ZBLIŽIMO +381621801118 MIODRAG

    OdgovoriIzbriši
  13. Pročitao sam vas oglas koji me jako raduje da bi vas upoznao a i moguće brak sa vama ili nešto vise! Zovem se Anto imam 52 godine posto se dobro drzim i izgledam tako da mi svi procijene da imam 40 godina kao i sto izgledam. Razveden sam nemam djece i samostalan sam. Jako sam romantičan i nježan kao sto i očekujem živim momentalno u svicarskoj to sto puno ne znaci možem živjeti gdje god želim imam mogućnosti! Radi bržeg stupanja u kontakt sa vama bilo bi mi drago da mi se javite u sto bržem periodu putem Wasap ili Viber moj broj telefona je 0041763044007

    OdgovoriIzbriši
  14. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem Moj broj Viber +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  15. Postovana, lepa damo sa prijatnim osmehom. Koje cveće volis. Ja se zovem Ivan Drinič i danas dostojni 64 godina. Živim u Švedskoj inače sam rodom iz Srbije. Moja interesovanja su skromno ukorenjena u humanističkim naukama, ljudskim pravima i religiji. Tražim ženu koja je prirodno nadarena i duhovita. Duša koja je procvetala u milosti, voli da se raduje i smeje i da cveta u neizmernoj ljubavi. Ako se osećas pozvanim, naći ćeš me na Whatsappu ili Viberu +46736591564 ili drinic09gmail.com

    OdgovoriIzbriši