subota, 31. listopada 2020.

Sama ako si i ti sam potraži me, živim i radim u Njemačkoj kao medicinska sestra.

 

ŠIFRA: SAMA-TUŽNA179991

OTVOREN OGLAS:



 
Sama ako si i ti sam potraži me, živim  i  radim u Njemačkoj kao medicinska sestra.


MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,

 NADAM SE PREPOZNAT ĆU, DA SI PRAVI ZA MENE!

Broj komentara: 11:

  1. Hajde na kafu javi se 01788734892

    OdgovoriIzbriši
  2. Cao javi se ako si zainteresirana moj broj 004915143419511 Jovica

    OdgovoriIzbriši
  3. Lipi pozdrav iz Münsterland

    Anton Facebook sam svaki dan .

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro vece gospodjo,
    Ako si ze ozbiljnu vasu sa puno postovanje i ljubavi,Javi mi se u broj tel.0031644127031 u nizosemske.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  5. Cao ❤DUSO❤
    Kako si sta
    radis? Drago
    ce mi bude da
    se upoznamo od
    dakle si radis
    li nesto kako
    se zoves?
    Potrazime na
    fejs Boki semata
    sam

    OdgovoriIzbriši
  6. Javite se Viber ili vatssap Božo Hrvatska +491779777433 .

    OdgovoriIzbriši
  7. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem Moj broj Viber +436677737529

    OdgovoriIzbriši