utorak, 1. rujna 2020.

Razvedena, dugo sama, djeca odrasla, samostalna, treba mi ozbiljan, normalan bez poroka muškarac za ozbiljnu vezu moguć brak.

 


Razvedena, dugo sama, djeca odrasla, samostalna, treba mi ozbiljan, normalan bez poroka muškarac za ozbiljnu vezu moguć brak.

ŠIFRA: SAMA-TUŽNA188

OTVOREN OGLAS:


 

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!


AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,

 NADAM SE PREPOZNAT ĆU, DA SI PRAVI ZA MENE!

Broj komentara: 16:

  1. Cao.ja ssm goran i misim ds ssm orvi za tebe.prelepa si.javi se.0605778357

    OdgovoriIzbriši
  2. Cao.ja ssm goran i misim ds ssm orvi za tebe.prelepa si.javi se.0605778357

    OdgovoriIzbriši
  3. VOLIM TAKVE ŽENE. LJUBIT CU TE MAZITI I PAZITI.OBEĆAVAM

    OdgovoriIzbriši
  4. pošto sam sam interesuješ me javi mi se

    OdgovoriIzbriši
  5. To sam ozbiljen ako hoćeš da se u poznamo jordanac javi se TEL 00962787802250

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam dalibor 061 144 63 71 pa javi se na vacap a mozes me naci i na facebok
    Samo napisi dalibor we bajramovic

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno si lijepa dama, i ja sam slobodan, želeo bi da se upoznamo.

    OdgovoriIzbriši
  8. U suštini kroz život idemo sa društvom koje sami biramo zato lepa ženo a zaista ste lepi i rekao bi da znate šta tražite.puno sreće ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem Moj broj Viber +436677737529

    OdgovoriIzbriši