ponedjeljak, 24. kolovoza 2020.

Razvedena, živim na selu, imam dete, ostavljena. Trebam muškarca kome ne smeta moje dete za ozbiljnu vezu, od nas zavisi moguć je i brak.

 


Razvedena, živim na selu, imam dete, ostavljena.  Trebam muškarca kome ne smeta moje dete za ozbiljnu vezu, od nas  zavisi moguć je i brak.

Šifra ostavljena111


OTVOREN OGLAS:

 
 

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

Razvedena, živim sama, tražim super muškarca za vezu, moguć brak.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,

 NADAM SE PREPOZNAT ĆU, DA SI PRAVI ZA MENE!

Broj komentara: 45:

  1. Ćao,voleo bi da se upoznamo ako zeliš javi se na email davorin.crnjak@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ljepi pozdrav također sam sam imam jedno djete radim u njemačkoj kod minhena imo sam djevojku koja me je jako često varala zato sam se pokupijo i otišo sa balkana. Ako si zainteresirana da budemo skupa javi se
    Ljepi pozdrav nachtbergerfranjo@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Sreco ❤️ako si za ,,,ima sam djevojku duga prica +4915736804228 javi se na Watsapp

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav iskren pažljiv živim sam radim ne pijem može VIBER +385923763927

    OdgovoriIzbriši
  5. Dete nit mi ssmeta nit je krivo obozavam selo postujem mame mozemo pokusati nista ne gubimo

    OdgovoriIzbriši
  6. 00381644225487 viber jai se zoran kisss

    OdgovoriIzbriši
  7. +381644789580 javi se wiber da se upoznamo, vredan, iskren, pošten 😉

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepotice ja sam tu javi se , 066312103. mihailosaric12@gmail.com.F.B.Saric Mihailo Šabac

    OdgovoriIzbriši
  9. 061 144 63 71 javi se prvo trebas videti svidja li ti se osoba pa tek ostalo viber wacap javi se pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  10. Cao mnogo si lepa ja zivim u vojvodini imam 51 godinu javise i mozemo pricati

    OdgovoriIzbriši
  11. Bok ljepotice kako si nazovi me na broj mobitela +385919058127 ili poglej moje slike na Facebooku Angello Sejdic nadam se da češ se javiti pusa

    OdgovoriIzbriši
  12. Jel ovo zajebancija ili je ovo stvarna zena?

    OdgovoriIzbriši
  13. Volio bi te upoznati zelio bi s tobom ozbiljnu vezu meni ne smeta sto ti imas dijete ja volim ao dao javi se na broj moba 0996681531 imam viber i fejs whap imam zovem se Antonio mušecki imam godina 23 završio sam skolu za automehaničara javi se pa ćemo se dogovoriti oko svega ti mi se jako svidas nekako mi je jako stalo do tebe volio bi se s tobom da se vidam i tako

    OdgovoriIzbriši
  14. Bolje je da ste joj poslali svi vas po 100 evra nego te gluposti volim te ,ljubavi,pusa ,itd

    OdgovoriIzbriši
  15. Pa najverovatnije neces odgovoriti Al da se Javi's ipak +381655443596 viber

    OdgovoriIzbriši
  16. Javi se za ozbiljnu vezu 0616253523

    OdgovoriIzbriši
  17. Ljudi ovo je musko prevarant slike sa interneta stavio

    OdgovoriIzbriši
  18. Tražim srodnu dušu... Ja sam 46 godina, otac četvoro dece, koja su kod mene, majka ih ostavila... imam kuću ali nemam srodnu dušu...
    Interesuje me razvedene, slobodne, majke sa decom, približnih godina, ali to nije uslov... javite se zainteresovane... neinteresuju me koje traže prvo novac pa onda tek veza....

    OdgovoriIzbriši
  19. Cao jako skromno od tebe ,i sam sam takav .mozemo komunicirati ako zelis.to je za sada od mene

    OdgovoriIzbriši
  20. Ako si jos uvek slobodna javi se

    OdgovoriIzbriši
  21. Zdravo, odakle si, javi se pa da razmijenimo po neku poruku da se upoznamo, ako ništa drugo, možemo biti prijatelji.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  22. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj Viber,Vocap
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  23. Zdravo ja sam Milorad tvoj mi se profil sviđa želeobi da se bolje upoznamo +46769331288 vajber i telefon

    OdgovoriIzbriši
  24. +49 176 27336815 zainteresiran sam za brak. Javi se.

    OdgovoriIzbriši
  25. Jos bolje stosi na selu javise ozbiljno i iskreno viber 0038762768065

    OdgovoriIzbriši
  26. Moje ime je Marin. Imam 70 godina. Pred rastavom sam i već 6 mjeseci živm sam u kući u Malinskoj. Ostavio sam prošlost i odlučio sam da nađem partnericu koja želi nastaviti graditi sretan život u budućnosti. Želim da novi život bude ispunjen istinom, prijateljstvom, poštenjem i poštivanjem, sa puno nježnosti i poljubaca. Ako želiš sretniju budućnost i ako " kliknemo " mislim da možemo za nas stvoriti bajku od našeg zajedničkog života. Javi se ako razmišljaš kao ja. Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  27. Ija imam selo javi se da se upoznamo malo bolje.

    OdgovoriIzbriši
  28. Nazovi ma broj 708.677.9785 ako zelus da zivis u USA.
    Pozdrav Edin

    OdgovoriIzbriši
  29. Nebojsa zivim sam na selu radim u jednoj fabrici nisam zenjen 36 godina imam

    OdgovoriIzbriši