ponedjeljak, 21. kolovoza 2017.

Gimnazijalka Hana Galijašević iz Velike Kladuše uspjela je ostvariti sjajan uspjeh na takmičenju iz općeg znanja "The World Scholar's Cup" koje je održano u Atini, gdje je uspjela osvojiti osam zlatnih i šest srebrenih medalja.
Riječ je o takmičenju koje promovira vannastavno učenje, te sposobnosti poput debate, govora, argumentativnog pisanja, timskog rada i logičkog povezivanja. Tema ovogodišnjeg takmičenja bila je "Nevjerovatan svijet", i obuhvatala je više oblasti od umjetnosti i nauke, do trenutnih dešavanja u svijetu.
Hana je uspjela ostvariti zapažene rezultate takmičeći se kroz testove znanja, timske debate, pisanje eseja i timske kvizove.
"Na takmičenju su učestvovala dva tima, a ja sam našu državu predstavljala kao član tima učenika iz drugih zemalja. U konkurenciji od 1.500 takmičara iz 42 zemlje svijeta uspjela sam stići do zapaženog rezultata i to mi je zaista drago. Zahvaljujem se svim ljudima koji su mi pomogli na mom putu", kazala je Hana za Radiosarajevo.ba.
Osim medalja, Hana je zbog svog znanja, truda i zalaganja proglašena najuspješnijom učenicom Europe, koji je učestvovao na ovom takmičenju, a u generalnom poretku osvojila je 34. mjesto
"Na takmičenje sam krenula bez ikakvih očekivanja, imajući na umu da je takmičenje učenika iz cijelog svijeta i da ranije nisam bila u takvoj prilici. Tako da je svaka medalja bila sama za sebe čudo i svakoj sam se jednako obradovala", dodaje Hana, pojašnjavajući kako je sjajan osjećaj da od toliko učenika bude jedna od najuspješnijih.
Uz sve ove medalje, Hana je uspjela ostvariti plasman na Turnir šampiona ovog impozantnog takmičenja za srednjoškolce, koji će se održati na prestižnom Univerzitetu Yale u SAD-u. Ipak, problem za ovu uspješnu gimnazijalku predstavlja nedostatak novca za odlazak na takmičenje, budući da ni za putovanje u Grčku nije dobila nikakvu pomoć resornih ministarstva, kakvu su recimo imali učesnici iz drugih zemalja.
"Za putovanje u Grčku dio novca su donirale privatne firme, kojima se i ovim putem zahvaljujem, ali ni to nije bilo dovoljno pa novcem od sponzora nisam mogla platiti kompletno putovanje. Kako bih tek sama to učinila za put u SAD. Ipak, mnogo dobrih ljudi je reagiralo na moj uspjeh, javila se jedna porodica iz Austrije koja je spremna donirati nešto novca, a osnovan je i moj profil na GoFundMe, gdje ljudi mogu donirati novac i podržati me. Zaista mi je drago da se mnogo ljudi zainteresiralo i zahvalna sam im, zbog čega imam dodatni motiv da izvršim pomne pripreme za takmičenje na Yaleu", zaključila je Hana.
Sigurno je da pred ovom gimnazijalkom iz Velike Kladuše stoji mnogo uspjeha, te se nadamo kako će već na narednom takmičenju ponovo zablistati, a ukoliko je i vi želite podržati možete to učiniti jednostavno na njenom GoFundMe računu.

Nema komentara:

Objavi komentar