nedjelja, 16. srpnja 2017.

Od izbjegličkog kampa do zvijezda: Bosanka Esma Voloder najljepša žena Australije

Esma je, naime, samo nakon četiri mjeseca od rođenja morala napustiti rodnu zemlju gdje je bjesnio rat. Živjela je jedno vrijeme u izbjegličkom kampu, a potom je sa roditeljima otišla u Australiju.
Nakon pobjede izjavila je da vjeruje u dobro i da stvari uvijek mogu biti bolje.
- Zahvalna sam Bogu, porodici i svima koji su bili uz mene i pružili mi podršku. Ponosna sam što sam predstavljala Australiju, mada sam u srcu predstavljala i Australiju i BiH. Unatoč svojim osobnim uvjerenjima, ako vjerujemo u ono što je dobro, možemo raditi zajedno i učiniti ovaj svijet lijepim i podnošljivim mjestom dok smo ovdje- kazala je nakon krunisanja za najljepšu djevojku Australije.
Kruna koju je ponijela vrijedna je 68.000 dolara. 
Diplomirala je psihologiju i trenutno radi kao kriminolog u Melbourneu. Manekenstvom se uspješno bavi već godinama, a 2008. godine bila je Miss Teen Victoria. Radila je za mnoge poznate modne kuće, te nastuala na najpoznatijim svjetskim sedmicama mode.
T

Nema komentara:

Objavi komentar