četvrtak, 27. listopada 2016.

Fuad Kasumović: Šišićeva ostavka je očekivana, moraju uslijediti i nove

"To je bio logičan slijed događaja jer ljudi se moraju naučiti demokratiji. Moje predizborno obećanje članovima SDA je bilo da će morati poštovati demokratiju i izbor ljudi. Ostavka je uslijedila kao vid demokratije, ljudi su tako izabrali, ali ista stvar je i na Kantonalnom nivou gdje su od osam općina izgubili njih pet. Ostavku očekujem i od predsjednika Kantonalnog odbora Stranke demokratske akcije Miralema Galijaševića", izjavio je Kasumović za Klix.ba te dodao: 

"Ako oni misle da za 2018. godinu naprave neke rezultate, veoma brzo moraju napraviti korjenite promjene. Svi ti koji su učestvovali u tome moraju podnijeti ostavke i dati to drugim ljudima od povjerenja", kaže Kasumović.

U svome obraćanju medijima u izbornoj noći Kasumović je istakao kako ne želi surađivati sa tadašnjim čelnicima SDA Zenica, te da ukoliko se izaberu novi ljudi da će pružiti ruku saradnje.

"Nadam se da neće napraviti nove opstrukcije i da će članstvo SDA iz Zenice, koja je najveća organizacija u Zenici, legalno izabrati predsjednika sa kojim ću rado surađivati", dodao je Kasumović.

On je dodao da su građani osudili politiku poslušnih i nesposobnih te da su ovo treći izbori koje je Šišić izgubio u Zenici. Novoizabrani gradonačelnik Zenice čije bi imenovanje uskoro trebalo biti jasno je potcrtao da neće trgovati u gradskom vijeću i da ne želi da vijećnici budu mašinerije koje će samo dizati ruke.


"Ja neću ni s kim trgovati i govoriti evo vam vodovod, evo vama komunalno i slično. Svi oni koji su izabrani u gradskom vijeću, izabrani su od građana Zenice, a ne od stranaka. Gradsko vijeće brine o komunalnim poslovima za bolji život građana i tu nema politiziranja. Čim primijetim neku politizaciju ja ću izaći u javnost i jasno reći. Nekada se neko neće slagati s nekim i to je normalno, ja sam u svome programu ponudio sve, a ko bude imao šta bolje ponuditi za grad ja ću biti za taj prijedlog. Ja sam pronašao modus kako će svi iz gradskog vijeća imati utjecaja na izbore direktora preduzeća i svi oni moraju raditi za boljitak građana. Ne želim mašinerije koje samo dižu ruku već želim ljude koji razmišljaju", izjavio je Kasumović za Klix.ba.

Za kraj razgovora Kasumović je naglasio kako ljudi veoma dobro znaju pratiti dešavanja u gradu te da će pratiti i rad gradskih vijećnika čiji će rad ovisiti za glas na narednim izborima.

Nema komentara:

Objavi komentar